Blog Archive

Thursday, November 13, 2014

LO & Behold - Interview and Giveaway

Κάπου στις αρχές του Καλοκαιριού ανακάλυψα τυχαία το brand "LO & Behold" και αμέσως μαγεύτικα από τα χρώματα και τα σχέδια. Η καλοκαιρινή συλλογή ξεχώριζε για τα ογκώδη κοσμήματα με χάντρες και πέτρες σε έντονα αλλά και πιο παλ χρώματα, αλυσίδες, λουλούδια και κρύσταλλα που μπορούσαν να κάνουν ακόμα και το πιο απλό λουκ να ξεχωρίζει.
Η δημιουργός κράτησε τη μοναδικότητα των σχεδίων της και στη συλλογή της για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2014/15 αλλά σε πιο μίνιμαλ γραμμές προσθέτωντας μεταλλικές λεπτομέρειες και δέρμα. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός ροκ ρομαντισμού που προσωπικά μου αρέσει πολύ.

1. LO & Behold Jewellery. Ποιος κρύβεται πίσω από το brand?
Alexia LΟ. Ένα ανήσυχο «πνεύμα» με σπουδές και εμπειρία στη διαφήμιση και έντονο το στοιχείο της δημιουργικότητας. Αντιπαθεί τη στασιμότητα και . . . τα «ίδια και τα ίδια».

2. Πότε δημιουργήθηκε το LO & Behold Jewellery και από πού πήρε το όνομά του?
Το brand έκανε την πρώτη εμφάνισή του τον Μάιο 2014 με την συλλογή Spring-Summer 2014. Μπορώ να πω πως το να βρω ένα όνομα ήταν κάτι που χρειάστηκε πολύ χρόνο καθώς έψαχνα να βρω κάτι το οποίο θα συνδύαζε και το …“LO”.
Μετά από πολύ σκέψη και αναζητήσεις στο internet βρήκα μία έκφραση η οποία με ενθουσίασε λόγω της σημασίας της. LΟ & Behold!!! Δηλώνει θαυμασμό, ευχάριστη έκπληξη, ξάφνιασμα...κάτι σαν το γνωστό «WOW». Και αυτό ήταν! Επιτέλους το βρήκα!

3. Πώς πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με το χειροποίητο κόσμημα?
Από μικρή μου άρεσε να δημιουργώ. Ζωγράφιζα, δημιουργούσα διάφορα αντικείμενα από πηλό, έφτιαχνα κοσμήματα με υλικά που έβρισκα από παλιά κολιέ της μητέρας μου…έφτασα στο σημείο να ζωγραφίσω και μία πόρτα μέσα στο σπίτι μας….(σοκ οι γονείς….)
Τελικά όμως αυτό που με «κράτησε» περισσότερο ήταν το κόσμημα. Ξεκίνησα αργότερα να φτιάχνω κοσμήματα για δική μου χρήση αλλά και για φίλες μου και σιγά σιγά αυτό έγινε επάγγελμα.

4. Ποια είναι τα κύρια υλικά που χρησιμοποιείς?
Χρησιμοποιώ διάφορα υλικά όπως ημιπολύτιμους λίθους, κοράλλια, κρύσταλλα, κορδόνια, φτερά, αναλόγως την εποχή και το ύφος της κάθε συλλογής.
Στη συλλογή Minimalistic για τον φετινό χειμώνα έχω χρησιμοποιήσει κυρίως αιματίτη, και κρυστάλλινες χάντρες. 

 
5. Η πρώτη σου συλλογή (S/S 2014) αποτελείτο από statement κομμάτια με όγκο και πολύ χρώμα. Στη συλλογή σου για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2014-15 έχεις κινηθεί σε πιο minimal γραμμές. Τι είναι αυτό που σε εμπνέει κάθε φορά για να σχεδιάσεις τα νέα σου κομμάτια?
Η κάθε εποχή με εμπνέει διαφορετικά.
Η καλοκαιρινή συλλογή είχε πολύ χρώμα και oversized κολιέ καθώς ήθελα να δώσω ένα ύφος εξωτικό το οποίο θα έδινε ένα συγκεκριμένο στυλ στο ντύσιμο μίας γυναίκας.
Ο χειμώνας είναι ιδιαίτερος και με προκαλεί με έναν διαφορετικό τρόπο. Αυτή τη φορά δημιούργησα την συλλογή Minimalistic. Minimal γραμμές, λεπτεπίλεπτα κολιέ και βραχιόλια, σε ματ αλλά και ιριδίζουσες αποχρώσεις, ώστε να προσφέρω κοσμήματα ευκολοφόρετα για κάθε ώρα της ημέρας.
Επειδή όμως μου αρέσει πάντα να δημιουργώ διαφορετικά στυλ, δεν αποκλείεται να δείτε και μία Maximalistic συλλογή για τον φετινό χειμώνα.


6. Σε ποια γυναίκα απευθύνεσαι?
Απευθύνομαι στη γυναίκα η οποία αναζητά πιο ιδιαίτερα και μοναδικά κομμάτια, τα οποία δεν είναι μαζικής παραγωγής, για αυτό και η κάθε μου συλλογή είναι limited edition ώστε να προσφέρω ένα added value στις γυναίκες που επιλέγουν κάποιο κόσμημα από τη συλλογή μου.
Στη γυναίκα επίσης η οποία πιστεύει στο ρόλο του κοσμήματος και στο πόσο αυτό συμβάλει σε ένα πιο ολοκληρωμένο στυλ, αλλά και στη γυναίκα η οποία θα τολμήσει να φορέσει όχι μόνο κάτι απλό και κλασσικό αλλά και κάτι πιο τολμηρό και ιδιαίτερο όπως τα oversized κοσμήματα της καλοκαιρινής μου συλλογής.


7. Ποιο αξεσουάρ από τη συλλογή σου είναι το αγαπημένο σου και ποιο πιστεύεις είναι αυτό που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή καμίας γυναίκας?
Το κάθε αξεσουάρ της συλλογής μου έχει ένα δικό του στοιχείο που με κάνει να μην μπορώ να χαρακτηρίσω κάποιο ως περισσότερο αγαπημένο. Ίσως αυτή την περίοδο έχω δείξει μία εντονότερη προτίμηση στα βραχιόλια. Αγαπώ τους συνδυασμούς από πολλά και διαφορετικά minimal βραχιόλια, γιατί χαρίζουν στυλ και κολακεύουν. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω ένα μόνο αξεσουάρ το οποίο δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κάθε γυναίκας. Το κάθε στυλ και ντύσιμο απαιτεί και ένα διαφορετικό αξεσουάρ. Σημασία έχει η κάθε γυναίκα να μπορεί να συνδυάσει σωστά και στυλιστικά «έξυπνα» τα αξεσουάρ της.


8. Τι είναι αυτό που κάνει τη συλλογή σου να ξεχωρίζει?
Ακολουθώ τις τάσεις της μόδας, αλλά πάντα προσαρμόζω τις δημιουργίες μου στο προσωπικό μου ύφος ώστε να τους δίνω μία ταυτότητα.
Το γεγονός ότι η κάθε συλλογή μου είναι limited edition, μου δίνει τη δυνατότητα ώστε να προσφέρω σε κάθε γυναίκα που επιλέγει κάποιο από τα κοσμήματά μου την αίσθηση της μοναδικότητας.

9. Ποια είναι τα σχέδιά σου και τα όνειρά σου για το μέλλον του LO & Behold Jewellery?
Σκοπός μου είναι το brand LO & Behold να «μεγαλώσει» διευρύνοντας την γκάμα των προϊόντων. Υπάρχουν πολλές σκέψεις σχετικά με προϊόντα τα οποία θα ήθελα να εντάξω και το μόνο σίγουρο είναι πως κάποια από αυτά θα κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2015.

10. Πού μπορεί να βρει κανείς κομμάτια της συλλογής σου?
Οι συλλογή μου είναι διαθέσιμη μέσω της σελίδας μου στο facebook www.facebook.com/loandbehold από την οποία μπορείτε να επιλέξετε το κόσμημα που σας ενδιαφέρει και να το παραλάβετε με αντικαταβολή.
Και για το τέλος σας φυλάξαμε το καλύτερο. Ένας τυχερός έχει την ευκαιρία να κερδίσει ένα σετ από βραχιόλια LO & Behold κατασκευασμένα από αιματίτη και κρύσταλλα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο και εκεί θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες.
Καλή επιτυχία σε όλους!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...