Blog Archive

Sunday, November 23, 2014

Ergastiri Aspas - Interview and Giveaway

Η σημερινή δημιουργός έρχεται από τη Θεσσαλονίκη. Η Άσπα πριν λίγο καιρό άνοιξε το δικό της μαγικό εργαστηράκι και μέσα σε αυτό κάνει το όνειρό της πραγματικότητα. Θέλετε να ρίξετε μία ματιά στον κόσμο της?


1. Μίλησέ μας για εσένα και για το πώς πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με το χειροποίητο κόσμημα.
To concept το έχω ονομάσει “Το εργαστήρι της Άσπας”. Η πρώτη μου επαφή με το χειροποίητο κόσμημα ήταν περίπου πριν τρία χρόνια με αφορμή μια προσπάθεια να εκφράσω τη δημιουργικότητα μου ως προς το στυλ. Σε μια βόλτα μου στο κέντρο είδα ένα μαγαζάκι με υλικά για κοσμήματα, μπήκα μέσα και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.

2. Τί περιλαμβάνει η συλλογή κοσμημάτων σου για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2014/15?
Λίγο πιο μακριά κολιέ σε πιο σκούρα χρώματα σε σχέση με την καλοκαιρινή μου συλλογή, σε συνδυασμό με μεταλλικά στοιχεία. Επίσης, ξύλινα σκουλαρίκια -που είναι και τα αγαπημένα μου- όμως σε διαφορετικά, καινούργια σχέδια.


3. Ποια είναι τα κύρια υλικά που χρησιμοποιείς?
Αγαπημένα μου υλικά είναι το ξύλο, το οποίο επεξεργάζομαι μόνη μου. Ακόμα, δουλεύω πολύ με τη δαντέλα αλλά και το υγρό γυαλί. Επίσης μια αγαπημένη μου διαδικασία είναι ο χρωματισμός των ξύλινων στοιχείων οπότε και τα χρώματα είναι πολύ βασικά!

4. Τι θα έλεγες ότι κάνει τη συλλογή σου να ξεχωρίζει?
Κριτήριο μου είναι ό,τι δημιουργώ να είναι αντισυμβατικό, πρωτότυπο και να μπορεί να εκφράσει απόλυτα εκείνη που θα το φορέσει. Και βέβαια η λεπτομέρεια. Από την επιλογή της κάθε εικόνας που θα ψάξω για να βάλω στα σχέδια με υγρό γυαλί, μέχρι τα χρώματα στα ξύλινα σκουλαρίκια, θέλω το κόσμημα να βγει ακριβώς όπως το έχω φανταστεί.
Ακόμα, δίνω πολύ έμφαση στην επεξεργασία των υλικών και το “ταίριασμα” μεταξύ τους. Π.χ τα ξύλινα κοσμήματα είναι πολύ πιο όμορφα όταν μπορείς με τα κατάλληλα υλικά να πετυχαίνεις αυτή τη ματ απόχρωση που έχει αφήσει η μπογιά όταν ποτίσει πάνω στο ξύλο...


5. Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα? Φροντίζεις η συλλογή σου να ακολουθεί τις εκάστοτε τάσεις ή δεν επηρεάζεσαι από αυτές?
Η μόδα είναι κάτι σχετικό. Υπάρχουν διάφορα στυλ και φυσικά δεν ταιριάζουν όλα σε όλους. Εγώ, προσωπικά, έχω βρει το δικό μου στυλ και σύμφωνα με αυτό φτιάχνω και τα κοσμήματα μου. Φροντίζω να παίρνω από τα διάφορα “trends”τα στοιχεία που μου αρέσουν και τα ενσωματώνω στο στυλ μου και τα κοσμήματά μου.

6. Ποιό είναι το αγαπημένο κομμάτι της δικής σου γκαρνταρόμπας αλλά και ποιό κομμάτι της συλλογή σου από χειροποίητα κοσμήματα ξεχωρίζεις?
Ένα από τα αγαπημένα κομμάτια μου είναι μια μακρία ψιλόμεση μπορντώ φούστα που τη σχεδίασα και την έραψα εγώ. Μπορώ να τη φορέσω από έναν απογευματινό καφέ μέχρι μια νυχτερινή έξοδο ανάλογα με τον συνδυασμό που θα κάνω. Μ'αρέσουν τα ρούχα (και τα κοσμήματα) που μπορείς να τα φορέσεις ανά πάσα στιγμή ανάλογα με τη διάθεση σου χωρίς περιορισμούς.
Το κόσμημα που ξεχωρίζω είναι ένα κολιέ μου με μεταλλικά στοιχεία και περλίτσες που δένει πίσω με δαντέλα, γι' αυτό και το φοράω συχνά. Ψάχνω ρούχα για να τα ταιριάζω με το κόσμημα ενώ συνήθως γίνεται το ανάποδο...


7. Τι θα πρέπει να προσέχει μία γυναίκα όταν επιλέγει τα αξεσουάρ που θα φορέσει?
Θα πρέπει να διαλέξει κάτι που να εκφράζει τη προσωπικότητά της και τη διάθεση της! Τόσο στα χρώματα όσο και στα υλικά! Και αν δεν δίνει στα κοσμήματά της ιδιαίτερη σημασία, ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσει. Γιατί ως γνωστόν, ένα κόσμημα λέει πολλά γι' αυτόν που το φορά. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που μου αρέσει πολύ να φτιάχνω κοσμήματα κατά παραγγελία. Για να μπορώ να ταιριάξω το ύφος, τα υλικά και τα χρώματα σύμφωνα με τα γούστα και τον χαρακτήρα εκείνης που θέλει να τα φορέσει.

8. Πού μπορεί κανείς να βρει κομμάτια της συλλογής σου?
Τα κοσμήματα μου μπορεί να τα δει κάποιος εύκολα στη σελίδα μου στο facebook. Επίσης στο blog μου  αλλα και στο etsy.com.
Από κοντά, μπορεί να τα δει στα διάφορα bazaar που συμμετέχω κατά καιρούς και ενημερώνω τον κόσμο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.


9. Κλείνοντας, πες μας τί ονειρεύεσαι για το μέλλον του «Εrgastiri Aspas»?
Αυτό που έχω σαν στόχο είναι να βρεθεί το "Εργαστήρι της Άσπας" σε εκθέσεις και bazaar της Ευρώπης. Είναι πολύ σημαντικό να βγαίνεις προς τα έξω και να γνωρίζεις ανθρώπους που να εμπνέεσαι με τις δημιουργίες τους και αυτοί με τις δικές σου!

Για έναν υπερτυχερό η Άσπα επιφυλλάσει μία διπλή έκπληξη. Ακολούθησε το σύνδεσμο και θα μάθεις όλες τις λεπτομέρειες.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...